czwartek, 23 października 2014

Lotus 2 - żakardowa czapka z motywem anioła

Zgodnie z zapowiedzią, kolejna czapka żakardowa, tym razem z wykorzystaniem trzeciego motywu z Lotusa 1.
Na tamtej czapce nie był zbyt widoczny z racji umiejscowienia przy samej górze, a wydawał mi się tak przyjemny, że postanowiłam go wykorzystać jako motyw wiodący.


Wymyśliłam sobie dodatkowo, żeby dodać trzeci kolor w miejscu drugiego rulonika. Nie jestem do końca pewna, czy to dobry pomysł. Mnie się dość podoba, choć tak z niewielką domieszką wahania.


Zakończenie czapki powstało jakoś tak samo z siebie, taki deszczyk anielski, miałam trochę inny plan, ale wyszło właśnie tak. Wyraźnie widać, że ciągle mam problemy z wyrównywaniem rzędów, wprawne oko od razu pozna, gdzie się stary rządek kończy, a nowy zaczyna. I co najgorsze, nie bardzo mam pomysł, jak temu zaradzić...



Kolejny Lotus w drodze, a jeszcze kolejny w planach. Fajna rozrywka, takie wymyś- lanie wzorków :)

Pozdrawiam żakardowo :)

6 komentarzy:

  1. Super :) Bardzo udana czapka. Ja sama nie przepadam za żakardami, więc tym bardziej podziwiam Twoją pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim skromnym zdaniem kontrastowy rulonik bardzo ożywił , wręcz "rozweselił" całość , i po raz kolejny ma zastosowanie porzekadło, że tylko sami widzimy swoje błędy , ja tam niczego "złego" się nie dopatrzyłam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna czapka :-) Wspaniały miałaś pomysł z kolorowym rulonikiem - bardzo mi się podoba.
    Aniołki cudne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna czapeczka!!!!!pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne lotusy !!!!!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Użycie trzeciego koloru uważam za bardzo trafne ale jeszcze lepiej by się czapa prezentowała z szalikiem lub kominem zrobionym w trzecim kolorze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Pozdrawiam serdecznie :)