niedziela, 3 listopada 2013

Shrimp Cracker wersja ostateczna

W nawiązaniu do poprzedniego posta - wszyłam rękawy i tym samym zakończyłam noszenie tuniki, a zainicjowałam noszenie swetra.


Bawełna, więc za długo go w tym sezonie nie ponoszę, bo zimny, 
ale póki jeszcze nie ma mrozów, to mogę sobie pozwalać.
Zawsze, jak coś nowego udziergam, 
to uwielbiam to nosić właściwie non-stop.


Rękawy ładnie się komponują z całością, też mają dziurki i to dodaje im uroku. A jak się pod spód włoży długi rękaw, to nawet nie wwiewa przez te ażury zimnego powietrza.


A najbardziej podobają mi się dwie rzeczy. Fakt, że ten sweter posiada talię. Tak się dzięki temu ładnie układa na figurze i tuszuje jej ewentualne mankamenty. Oraz kolor - dojrzała malina w pełni sezonu. Aż ślinka cieknie na samo spojrzenie!


Witam nową obserwatorkę, zachęcam do pozostania. Wszystkich odwiedzających pozdrawiam gorąco i słonecznie!

9 komentarzy:

  1. Sweterek bardzo kobiecy - podoba mi się. Kolor smakowity - niestety wzoru na raverly nie wypatrzyłam, wciąż jako test. Bardzo ładne ażury, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek bardzo Mi się podoba. Wdzięczny fason w pięknym kolorze.
    Pozdrawiam cieplutko Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. w wersji z rękawkami tez wygląda rewelacyjnie
    Bardzo mi się podoba
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, dziękuję za zaproszenie :) bardzo mi się tu podoba, moje klimaty, więc zostaję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności :-) Z rękawkami czy bez - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ podoba mi się ten sweterek. Jest cienki ale na pewno ciepły przynajmniej na chłodne , może nie mroźne dni. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy u Ciebie. Będę zaglądać częściej, Zapraszam do mnie. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. Tunika była świetna, ale sweterek jeszcze bardziej mi się podoba, bo cieplejszy :D
    Kolor cudowny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Pozdrawiam serdecznie :)