czwartek, 16 października 2014

Błyskawiczny otulacz na ciężką zimę

Środa minęła, a ja jej prawie nie zauważyłam ...
Nie będzie więc postu o czytaniu i dzierganiu, dziś jest czwartek, więc tylko robótka.

 
Ostatnio intensywnie dziergam, jakoś mnie tak wzięło. Na pewno jednym z powodów jest zastrzał przy palcu w nodze, co bardzo utrudnia wszelką aktywność związaną z przemieszczaniem się.
Siedzę więc sobie, nogę na zmianę to moczę, to owijam, postępów choroby nie obserwuję, ale też nie widzę, żeby się wycofywała, i tak trwam. Mam jeszcze w zanadrzu pogotowie w weekend, ewentualnie planową wizytę u chirurga ortopedy w poniedziałek. Choć właściwie to zakładam optymistycznie, że babka lancetowata da temu cholerstwu radę. Oby!!!

Otulacz nazywa się Heirship cowl, co w dość wolnym tłumaczeniu daje 'otulacz dziedzica'. Nazwa jak nazwa, ważne, że otulacz prezentuje się całkiem, całkiem, oraz, że dzięki niemu nauczyłam się robić icord.

otulaczotulacz

Umiejętność prosta, ale nie miałam o niej do tej pory pojęcia. Jak o bardzo wielu rzeczach z dziedziny dziergania zresztą. Dlatego tak bardzo lubię testy, dzięki nim odkrywam tyle nowych sposobów i metod!!!

otulacz

Włóczka jak na mnie gruba, 100 metrów na 100 gram, wyszło akurat po pół motka każdej. Przy okazji też przećwiczyłam zmienianie kolorów, żeby było w miarę efektywnie. Ogólnie rzecz biorąc, otulacz edukacyjny.

otulacz

A skoro już jesteśmy przy edukacji ... Staropolskie przysłowie mówi : " Komu Niebo było wrogiem, zrobiło go pedagogiem", i coś w tym na pewno jest. Pozdrowienia dla wszystkich nauczycieli i pedagogów, z okazji niedawnego święta branżowego, oraz dla wszystkich pozostałych, dla których Niebo było bardziej przychylne i wybrali inny zawód :D

4 komentarze:

  1. Fajnie wygląda i będzie ciepły z takiej grubej włóczki:) Icord będę się uczyć niedługo wykańczając chustę:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny, wygląda na cieplutki.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały otulacz :-) Cudne kolory.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Otulacz milutki i w ładnych kolorkach, ale życzę Tobie i sobie żeby nie był zbyt potrzebny.........

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Pozdrawiam serdecznie :)