wtorek, 15 lipca 2014

Dlaczego bloguję?

Najprościej - bo sprawia mi to przyjemność! 

Lubię pisać posty, 
lubię robić zdjęcia, 
uwielbiam czytać komentarze, 
lubię też zaglądać na inne blogi.

Taka forma aktywności wykraczająca poza granice określone realną rzeczywistością. Niby internet jest już dawno powszechny, ale ciągle mnie zachwyca ta możliwość istnienia poza realnym czasem i przestrzenią.

A dlaczego blog robótkowy?

bo bardzo lubię wszelkie prace manualne,
bo odkryłam, że takich osób jest bardzo dużo,
bo chciałam wejść w świat ludzi z pasją,
bo przy okazji chciałam się czegoś nowego nauczyć,
bo lubię wyzwania (czasami),
bo może komuś się coś mojego spodoba i zainspiruje :)






18 komentarzy:

  1. Ja też wciąż zachwycam się możliwościami jakie daje internet i ludźmi z pasją jakich tu spotykam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to takie z jednej strony naturalne i oczywiste, ale z drugiej wciąż jednak niezwykłe i niesamowite :)

      Usuń
  2. Ja właśnie dla pasji , którą mogę dzielić wspólnie z tyloma wspaniałymi osobami, i których poznałam dzięki blogowaniu to robię, a poniekąd dlatego , że podobnie jak Ty lubię ten cały blogowy świat:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasja i przyjemność - bez tego nie ma sensu się angażować :)

      Usuń
  3. Przyjemność! Podstawowa zaleta prowadzenia bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być. Bo inaczej po co sobie dokładać zajęć, których się nie lubi?

      Usuń
  4. Mnie internet również potrafi zadziwić, szczególnie ogromem możliwości, inspiracji i ciekawych ludzi. Najważniejsze że to co robimy, robimy z pasją i przyjemnością :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internet niby taki oczywisty, ale jednak zadziwia, zwłaszcza, jak się popatrzy z perspektywy sprzed parunastu lat.

      Usuń
  5. dzięki blogowi poznałam masę fantastycznych ludzi :) potrafi człowieka uszczęśliwić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/?m=1 . Fajna nazwa bloga ;). Tez biore udzial w tym wyzwaniu ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak!!internet wciąż i wciąż zaskakuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na pewno, i ciągle uczy nowych rzeczy i rozwiązań :)

      Usuń
  8. Bardzo celnie to ujęłaś. Wejście w świat ludzi z pasją. O to też chodzi. Bardzo lubię to, że inni blogujący tak nas inspirują, motywują i ciągną do góry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A każda pasja dodaje energii i pcha do przodu, i to właśnie lubię!!!

      Usuń
  9. Z podobnych pobudek i ja założyłam bloga. Zawsze chciałam poznać ludzi z tą samą pasją,
    Poza tym bardzo lubię oglądać prace innych, chociaż nie zawsze komentuję - z braku czasu.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię oglądać, a komentuję, jak rzeczywiście mam do powiedzenia coś więcej niż 'bardzo fajne', czasami samo się coś nasuwa, jakaś myśl, a czasami po prostu jest coś fajne i tyle. Wtedy jakoś nie mam serca do pisania komentarza, bo kojarzy mi się z facebookiem i kółkiem wzajemnej adoracji, komentującym fotki selfie.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Pozdrawiam serdecznie :)