niedziela, 22 września 2013

Szal Waterfall przetestowany

Z prawdziwą przyjemnością przedstawiam przetestowany Waterfall. Wzór można znaleźć bezpośrednio na Ravelry lub przez bloga Druting i cały ten misz masz.

Wzór jest bardzo przyjemny w robieniu, nie za łatwy i nie za trudny, można się go dość szybko nauczyć na pamięć i potem już zostaje sama przyjemność dziergania.

Kolejna zaleta, to że wzór oferuje wiele możliwości - ja akurat zrobiłam długi szal.

Na obu końcach ma tak jakby kaskadę, nie bez racji nazywa się Waterfall czyli wodospad.
Spływa sobie miękko w dół i wygląda super.

Poszedł na niego cały kłębek Malabrigo Lace w kolorze bardzo ciemno zielonym.




Pozdrawiam serdecznie nową obserwatorkę oraz wszystkich odwiedzających i komentujących :)

7 komentarzy:

  1. Piekny szal i perfekcyjne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię Dagmaro:) A dzisiaj wpadłam na Twojego bloga;) Lubię manualne wygibasy , jestem świetna w szydełku, a teraz opanowuję drutowanie;) Wiesz - mamy identyczne fryzury:) Hihi. Piękne prace. Pozdrawiam Cię ciepło ze Szczecina. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Dagmaro!!!
    Gratuluję piękny szal i śliczny kolor taka butelkowa zieleń

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten szal zrobiłaś , Dagmaro. Aż mnie rozochociłaś , możliwe, że wykorzystam ten wzór.:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny. Pomysle o nim.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny szal :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Pozdrawiam serdecznie :)