poniedziałek, 24 lutego 2014

Tweed nareszcie gotowy !!!

Dawno nie robiło mi się niczego tak długo i z takim wysiłkiem :) nareszcie koniec, można już nosić, i oczywiście od jutra tweed staje się moim ulubionym swetrem na długo.
Tak wygląda na Klotyldzie (nie wiem czemu jakiś taki pomięty wygląda na zdjęciach, w rzeczywistości wcale nie):

















Wykończenie ryżem, lekkie wcięcie w talii, zszywany, do dołu do góry. Guziki, ale bez dziurek, tylko dla ozdoby. Rękawy długie i dość luźne. Kołnierzyk taki dość specyficzny, nietypowy i lekko w stylu vintage.


Włóczka Yarn Art Tweed, cudo po prostu, cały urok w niej właśnie, a moje dzierganie to jedynie niewielki dodatek do całości. Kolor trudny do uchwycenia, czasami jasno zielony, czasami szaro zielony, zależy, jak światło pada.
Baaardzo się cieszę, że mimo tylu niesprzyjających okoliczności udało mi się go zakończyć, i że efekt końcowy mniej więcej zgodził się z planowanym.
Pozdrawiam gorąco :))))

9 komentarzy:

  1. Jest super nich spełnia swą rolę i grzeje.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sweter! A ten niewielki dodatek do całości czyli dzierganie wyszło Ci świetnie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny! Wspaniała prezentuje się na Klotyldzie :-) A swoją drogą uwielbiam to imię - kojarzy mi się z moją ulubioną książką :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To "mniej więcej" zawsze bardzo mi się podoba :) Oby dobrze się nosił, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny ten sweterek, wysiłek się opłacał na pewno będzie służył długo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam ciekawa jak wyjdzie :) a wyszedł super! To mnóstwo pracy!
    Jak się przyjrzysz zdjęciu mojego ostatniego swetra, to też wyszedł pomięty i też nie wiem, dlaczego ;)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Doczekałam się końca wygląda bardzo fajnie podoba mi się dekolt fajnie się układa:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterek bardzo mi się podoba, -wygląda na wygodny i praktyczny.
    Fajnie wykończony pod szyją.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Pozdrawiam serdecznie :)