wtorek, 17 września 2013

Ostatni, choć chronologicznie był pierwszy

Ostatnia prezentacja z serii swetrów jesienno - wiosennych, lekkich, przewiewnych, ażurowych i nie grzejących.

Sweter numer 4 - mój ulubiony

Yarn Art Cotton Soft jeansBawełna plus PAC, mocno cienka bo 600m w 100g, i na początku wydawało się, że będzie to sweter z kategorii nieudanych. 

Bardzo powoli nabierał kształtu, i nawet zszywając go jeszcze byłam przekonana, że nie będę go lubić. I rzeczywiście, na początku wcale mnie nie zachwycał. Przewiewny wydawał się niemożliwie, od razu się przeziębiłam, potem zmarzły mi łokcie ...

Aż wreszcie odkryłam, że jest to sweter do noszenia z długim rękawem pod spodem. 
I ta wersja jest po prostu na medal !!! 
Sprawdza się idealnie, jestem nią zachwycona i po tym odkryciu sweter okazał się być moim ulubionym.
Yarn Art Cotton Soft jeans

Wzorek znaleziony w sieci, wbrew pierwszemu wrażeniu bardzo łatwy i logicznie powtarzalny.

Yarn Art Cotton Soft jeansWykończony jest dość prosto, ściegiem francuskim zamiast ściągacza na dole i przy dekolcie. Dodatkowo po zrobieniu przodu i tyłu stwierdziłam, że chyba mi będzie za wąsko, pruć mi się nie chciało tej cienizny i z racji mojego lenistwa sweter zyskał nieoczekiwaną ozdobę w postaci listw ze ściegu francuskiego na szwach bocznych.

Yarn Art Cotton Soft jeans
Włóczka Yarn Art Cotton Soft, niecałe 200g, druty nr 3.

Yarn Art Cotton Soft jeans

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających i zostawiających komentarze. Jest mi zawsze niezmiernie miło, gdy widzę zainteresowanie moimi pracami :)

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Pozdrawiam serdecznie :)