niedziela, 12 stycznia 2014

Wyzwanie Foto - Styczeń - Dzień 7

HANDMADE

Właściwie cały mój blog i każda rzecz na nim pokazywana podchodzi pod tę kategorię. Postanowiłam więc pokazać coś innego, i nie będzie to moje własne handmade. 
Z pomocą przyszedł mi tegoroczny BAL SENIORA. Temat dekoracji - SANNA, a na zdjęciu najciekawszy element - kilkumetrowe choinki wykonane przy pomocy drutu, sznurka i papieru, całkowicie handmade. Od środka mają zamontowane żarówki i gdy zapada zmrok wrażenie jest po prostu rewelacyjne!


Zapraszam do obejrzenia interpretacji HANDMADE pozostałych uczestników wyzwania - KLIK.

Ps. To już ostatni dzień wyzwania. Dziękuję wszystkim za odwiedziny. Cieszę się, że moje posty były na tyle ciekawe, że wzbudziły w Was chęć skomentowania :))))

8 komentarzy:

  1. niesamowity pomysł :)
    a Twoje chusty też są prześliczne i takie misterne; napodziwiać się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam gdzieś też podobne choinki i rzeczywiście są piękne! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły pomysł !! Sporawe te choinki i pewnie pracochłonne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomyslowe. Przygladam sie, podziwiam i nie moge dociec jak to jest zrobione. Pozdrawiam. Hardaska

    OdpowiedzUsuń
  5. Po ciemku muszą wyglądać po prostu genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tymi choinkami to kapitalny pomysł. Swoją drogą są duże.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Robią wrażenie! :)

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz. :*
    Pozdrawiam, adzikowe pole...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Pozdrawiam serdecznie :)