sobota, 11 stycznia 2014

Wyzwanie Foto - Styczeń - Dzień 6

WEEKENDOWO

Moje weekendy rozpoczynają się w piątek wieczór spotkaniami Grupy Biblijnej. Jest to taki stały, bardzo pozytywny i przyjemny element w moim życiu :)))



Weekendy pozostałych uczestników wyzwania - TUTAJ.

Ps. Witam nowe obserwatorki!!! Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze. Nie spodziewałam się, że moje wysłużone buty są aż tak fotogeniczne, że nikomu nie rzucił się w oczy ich stan zużycia. A jest, wbrew zdjęciu, spory  :))))

5 komentarzy:

  1. Jacodziennie wieczorem czytam Pismo Swiete przy swiecy a rano jak wstaje to mam zawsze te 20 minut do pol godziny bo pomysles nad slowem przeczytanym poprzedniego wieczora :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze Cię rozumiem.... masz wyjątkowe początki weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe rozpoczęcie weekendu. Ja mam za mało samodyscypliny do systematycznego czytania Pisma Świętego, chyba za rzadko po nie sięgam.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  4. Las fotografías son geniales. Ha estado un regalo el visitar tu bloc, te invito visitar el mio y compartamos nuestros blogs y si te gusta espero que te hagas seguidor.
    Elracodeldetall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda nie moja bajka, ale szanuję i podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Pozdrawiam serdecznie :)