czwartek, 9 stycznia 2014

Wyzwanie Foto - Styczeń - Dzień 4

ULUBIONE DO PRACY KREATYWNEJ


I tutaj sprawa jest bardzo prosta. Oto on, mój ulubieniec :


Centymetr krawiecki, otrzymany w prezencie od amerykańskiej teściowej kuzyna. Moja wielka radość i pomoc na co dzień.
Centymetr ma z jednej strony centymetry, tak jak powinno być, a z drugiej strony cale. I to jest właśnie to, bez przeliczania, wyobrażania sobie, ile by to było i tym podobnych problemów. 

Rewelacja!!! polecam wszystkim takie udogodnienie!!!

ps. nazywam go 'ulubieniec', ale może macie jakieś inne sugestie co do nazwy?

Ulubione pozostałych uczestników wyzwania - KLIK.

Ps. Dziękuję za miłe słowa pod poprzednim postem. Cieszę się, że podoba się Wam moja lista :))))

5 komentarzy:

  1. Praktyczny z niego koleś :)
    mhm..... imię? to by zależało, co lubisz...
    czy raczej imiona miękkie czy twarde, czy zdrobnienia, czy nie...?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taki! A jeszcze bardziej idealny jest przez to, że ma aż 1,5m, więc nawet dużym obwodom daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O fajny pomysł z tymi calami. Ja mam taki zwyczajny i nawet nie wiedziałam, że inne istnieją ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie lubię takeigo sprzętu bo służy tylko do mierzenia moich obwodów... :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Pozdrawiam serdecznie :)