środa, 8 stycznia 2014

Wyzwanie Foto - Styczeń - Dzień 3

LISTA 12 RZECZY DO ZROBIENIA W 2014


A oto moja lista. Starałam się ująć wszystkie dziedziny życia, kolejność jest przypadkowa. 
Tak sobie myślę... 
Wyzwanie Foto Grudzień 2014, dzień 3. Polecenie : wróć do listy ze stycznia i zrób 2 nowe - co udało Ci się zrealizować, a czego nie. 
To dopiero byłoby wyzwanie !!!

Listy innych uczestników wyzwania TUTAJ.

Ps. Dziękuję za komentarze i wszystkie miłe słowa pod poprzednim postem. Nie spodziewałam się, że spinacze/klamerki cieszą się tak dużą popularnością wśród najmłodszych!

11 komentarzy:

  1. 8 punkt ciekawy, aczkolwiek ja myślę, że każda książka jest warta przeczytania chociaż by po to, żeby sprawdzić i samemu ocenić czy jest tego warta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnie 3 punkty bardzo przypadły mi do gustu :)
    Hahaha, fajny pomysł na grudniowe wyzwanie, taka ostatnia deska rantunku, aby coś jeszcze wykonać ;)
    Powodzenia z realizacją postanowień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądra i piękna jest Twoja lista :)
    Zrobiła na mnie duże pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, wszystkie punkty super, te duchowe piękne, ale najbardziej uśmiecham się do ostatnich czterech. Mnie też wystarczają perfumy i maskara, by czuć się kobieco. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja się trochę opuściłam, jeśli chodzi o maskarę, a o perfumach też często zapominam. Więc taka mała mobilizacja :)

      Usuń
  5. Mam pytanie , czy uzyte kolory -maja jakies glebsze znaczenie - czy byly uzyte dla urozmaicenia - ja np swoja liste napisalam na zielono- bo to kolor nadzjeii - a ja ufam, ze spelni sie ona w calosci.
    Zycze Ci z calego serca by lista Twoich planow doczekala sie realizacji - i usmiechu, usmiechu, usmiechu Ci zycze nade wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory użyte przypadkowo, żeby się nie zlewało. A że takie akurat miałam, to tak wyszło.
      Dziękuję za życzenia i wzajemnie - pełnej realizacji wszystkich punktów :))))))

      Usuń
  6. Muszę przyznać, że to piękny i ambitny plan, ale jak najbardziej wykonalny.
    Życzę duuuuużo wytrwałości w realizacji tych postanowień.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Co do 8 - szkoda, że wie się o tym dopiero po przeczytaniu książki / obejrzeniu filmu :) Przydałaby się taka adnotacja na okładce: Nie czytać/oglądać bo szkoda czasu :)
    Powodzenia w realizacji postanowień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami wiadomo już po kilkunastu/kilkudziesięciu stronach lub po paru minutach filmu. Dawniej miałam poczucie, że co się zaczęło, to trzeba skończyć. A teraz uczę się odpuszczać. Zwłaszcza, że jak sobie nie odpuszczę, to potem po skończeniu, mam często niesmak do samej siebie.
      Wzajemnie powodzenia w realizacji postanowień :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Pozdrawiam serdecznie :)