poniedziałek, 6 stycznia 2014

Wyzwanie Foto - Styczeń - Dzień 1

SŁOWO, KTÓRE MNIE PRZEDSTAWIA

Nie było łatwo połączyć zdjęcie z przymiotnikiem. Od wczoraj kombinuję, jak to ująć, przerobiłam różne swoje cechy i w końcu udało się połączyć wszystko, co chciałam.

Słowem, które mnie określa, jest 'wrażliwa'. Kwiatkiem, który pasjami lubię, jest nagietek. Za kolor, kształt i zapach. Kolorem, który nieodparcie mnie przyciąga, jest pomarańczowy.

Moja wrażliwość ma dobre strony - często zauważam rzeczy, których inni nie widzą, mam dużą empatię i wyczulenie na drugiego człowieka. Z drugiej strony, bardzo łatwo mnie ugodzić i zranić, i przeżywam to dość mocno.
Więc w sumie cecha, która i pomaga, i przeszkadza żyć.


Na obejrzenie innych interpretacji tematu zapraszam TUTAJ.

10 komentarzy:

  1. O!!!! Mogłabym się podpisać :) Nawet aktualnie używam dokładnie tego samego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez używam Ziaję, też jestem empatyczna i wrażliwa, a jak mnie ktoś zrani, to długo mnie trzyma. Podobno naszym przeciwieństwom żyje się lżej, ale nie zamieniła bym się z nimi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wrażliwa to zdecydowanie słowo pasujące również do mnie i to na wiele sposobów nie tylko jeśli chodzi o skórę ale i o odbieranie świata. Pozdrawiam wszystkich wrażliwców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to ujęłaś Dagmaro ,wspaniały opis ,myślę że i po części do mnie też to słowo pasuje .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe przedstawienie tematu :)
    A kosmetyki tej firmy również używam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością przyłączam się do klubu wrażliwych miłośniczek rodzimej firmy kosmetycznej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakbym o sobie czytała! Podziwiam inwencję twórczą :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł :)
    Tego kremu akurat nie lubię, ale inne z zaji TAK:)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe ujęcie, ale też doskonałe wyjaśnienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysł na zdjęcie :) P.S nie napiszę nic niowego, ale też używam Ziajii ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i każdy pozostawiony komentarz.
Pozdrawiam serdecznie :)